Termékek

AdalékAromaBotBottartóDobozok, ládákCsalikKiegészítő, kellékErnyőEtetőanyagBojliFőtt magvakHaltartó, merítő, csalihálóPelletHorogMűcsaliÓlomOrsóRuházatSzemüvegekSzettTáska, botzsák, száktartóÚszóVersenyládaDVD-k, KönyvekVödör, dézsaZsinórBojlis kellékekFeeder / fenekezős horgászat kellékeiRablóhalas kellékekRakós botos horgászat kellékeiÚszós horgászat kellékei

2010. március 01.Az Eurohorgász márciusi számából

Hozzászólások (3 db)

Március! Szinte hihetetlen, hogy végre eljött és megvalósítja tavaszváró vágyainkat. Az érzés iránta oly erős bennünk, hogy már a kedvünk is jobb, ha arra gondolunk, itt van.

Az Eurohorgász márciusi számából

Már csak a gondűző kikapcsolódást és sikerélményt lehetővé tevő, igazi tavaszi idő hiányzik.
Vajon a jéggel borított vízfelszín alatt hogyan teltek a téli hónapok?
Hamarosan megtudhatjuk, és megbizonyosodhatunk a természet erejéről.
Sokan kissé babonásak vagyunk az első horgászat eredményességével kapcsolatban.

Ezért nem tesszük magasra a mércét, hiszen most jön az „első ugrás", és jó lenne, ha nem esne le a képzeletbeli léc. Tutira megyünk, tehát marad az úszós, finomszerelékes keszegezés.
A lágy spiccű, gyűrűzetlen teleszkópos bot adta élménypeca!

A szép bodorkák, dévérek és vörösszárnyú keszegek látványa majd meggyógyítja hónapok óta a horgászat után sóvárgó lelkünket.
Becsüljük hát meg ezeket a jótékony, csapatokban járó, és a vanília illatú etetőanyagunkra gyülekező jövevényeket! Bánjunk velük szépen, úgy mintha az egész szezonban csak értük mennénk a vízpartra.

A körülöttünk lévő vízi világ egy ritka pillanatát láthatjuk a magazinunk közepén lévő poszteren. Ezzel a természet védelmére szeretnénk továbbra is felhívni a figyelmet!
Ezt a szándékunkat erősítjük meg a víz alatti élet bemutatásával is, Szabó Tamás búvárfotós lélegzetelállító felvételeivel, melyek kristálytiszta vizű, természetes tavak mélyén készültek.

A Halászati törvény, az Országos Horgászrend sokunk szerint megérett a változtatásra.
Ebben a témában építő jellegű, és egyben gondolatébresztőnek szánt véleményeket kaptunk Számfira Balázstól és Nacsa Gábortól, amelyeket többen is kommentáltak, hazai és külföldi példák elemzésével.

A szereléseink otthoni karbantartásához nyújt segítséget Őrley Dénes.
Az általa javasolt gyakorlati praktikákkal megóvhatjuk kedvenc botunk állagát, és az így rendbe tett szereléssel gondtalanul élvezhetjük a halfogás örömeit.

Igazi kuriózumot is kínálunk Olvasóinknak egy korábbi riportunk nyomán előkerült archív, műszaki természetű anyaggal! A 90-es évek horgászbotgyártását mutatjuk be eredeti fotókon, a helyszínen (egy dél-koreai üzemben) járt magyar mérnökök tolmácsolásában.

Végül felhívom az édességeket szerető Olvasóink figyelmét, hogy ebben az évben Benke Laci bácsi horgászkonyhája az ő kedvükben fog járni!
Tavaly már meg tanultunk halételeket készíteni, okkal jöhet a desszert, és szerencsére Laci bácsira ebben is számíthatunk.

Békési János

főszerkesztő

Kapcsolódó anyagok

Hozzászólok

Hozzászólások

2010.03.01. 18:58

A 30 évvel ezelötti retro horgászbot gyártás érdekes, de elavult gyártástechnológiája után talán mai módszerek bemutatása is felkeltheti az olvasó érdeklődését. Bár ahogy elnézem a magyaraországi viszonyokat lehet, hogy előbb utóbb a bambusz horgászbot gyártás fortélyait kell tanulmányozni...

A másik cikk az állóvizi gumihalas/twisteres süllőzés sokkal érdefeszítőbb volt. Külünösen az tetszett, amikor a szerző a bot akció és a csúsztatott gumihal vezetést taglalja.

2010.03.01. 18:21 Talent

Megvettem ma, de kicsit kövérebb lett.

2010.03.01. 09:08 Bendegúz

Egy kicsit késett most az újság. A többiek már megjelentek, de szerencsére most már ez is:))